Bu yarım kalan hikayemizi elbette tamamlayacağız

Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları,Elazığspor taraftarlarının yüreğine su serpti.

Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları,dün oynanan Nesine 2. Lig Beyaz Grup final maçından sonra yaptığı açıklamada “Bu yarım kalan hikâyemizi elbette tamamlayacağız.”dedi.

Başkan Şerifoğulları sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımda,

"Elazığspor’umuz bir sezondan çok daha fazlasını yaşattı bize…

Sahada terinin son damlasına kadar mücadele eden futbolcularımıza ve teknik heyetimize teşekkür ediyorum.

Ama en büyük teşekkürü; son düdüğe kadar susmayan, Bursa yolunda Türkiye’nin dört bir yanından gelerek tek yürek olan, dillere destan coşkusuyla cefakâr ve vefakâr taraftarımız hak ediyor. 

Siz bu sevdanın en güçlü sesi, bu şehrin en büyük gururusunuz.

Elazığspor en büyük sevdamız, en güzel türkümüz…

Bu yarım kalan hikâyemizi elbette tamamlayacağız." ifadelerine yer verdi.