Derdi Olan Arasın

MHP Elazığ Milletvekili Semih Işıkver Dev Maç Öncesi Elazığspor'a destek için Bursa'ya Gitti.

MHP Elazığ Milletvekili Semih Işıkver Nesine 2. Lig Beyaz Grup play-off final maçında Muğlaspor ile karşılacak Elazığspor'a detek vermek amacıyla Bursa'ya gitti.

Daha Önce Elazığspor'a 1 Milyon 500 Bin TL Şampiyonluk primi açıklayan Işıkver Bursa'dan yaptığı paylaşımda

 Maça gelen bütün kardeşlerim, abilerim..

Bursa’dayız, buradayız. 

Bir telefon kadar yakınız.
 
Derdi olan arasın.
 
Maçı alıp döneceğiz inşallah. " dedi.
#ŞampiyonElazığspor ifadelerine yer verdi.