Elazığspor Emekçileri Platformu İlk Toplantısını Gerçekleştiriyor
Elazığspor'un kurumsal hafızasını korumak, şehir aidiyetini güçlendirmek ve kulübün geleceğine yönelik ortak akıl üretmek amacıyla kurulan Elazığspor Emekçileri Platformu, ilk kuruluş toplantısını 30 Mayıs 2026 Cumartesi günü gerçekleştirecek.
Elazığspor'un kurumsal hafızasını korumak, şehir aidiyetini güçlendirmek ve kulübün geleceğine yönelik ortak akıl üretmek amacıyla Elazığspor Emekçileri Platformu kuruldu.
İlk kuruluş toplantısını 30 Mayıs 2026 Cumartesi günü gerçekleştirecek olan Elazığspor Emekçileri Platformu tarafından yapılan yazılan açıklamada şu ifadelere yer verildi.
Elazığspor'un kurumsal hafızasını korumak, şehir aidiyetini güçlendirmek ve kulübün geleceğine yönelik ortak akıl üretmek amacıyla kurulan Elazığspor Emekçileri Platformu, ilk kuruluş toplantısını 30 Mayıs 2026 Cumartesi günü gerçekleştirecektir.
Kulübe geçmişten bugüne emek vermiş spor insanlarını, akademisyenleri, iş insanlarını, taraftar temsilcilerini ve Elazığspor sevdalılarını aynı çatı altında buluşturmayı hedefleyen platform, gönüllülük esasına dayalı bağımsız bir dayanışma ve fikir oluşumu olarak faaliyet gösterecektir.
Platformun ilk toplantısında kuruluş ilkeleri, çalışma esasları, kısa ve uzun vadeli hedefleri ile Elazığspor'un geleceğine yönelik proje ve öneriler değerlendirilecektir.
Elazığspor Emekçileri Platformu; herhangi bir kişi veya yönetim odaklı değil, tamamen Elazığspor'un kurumsal geleceğine katkı sunma anlayışıyla hareket edecek, ortak aklı ve şehir dayanışmasını esas alacaktır.
Elazığspor'un geçmişine saygı, bugününe destek ve geleceğine katkı anlayışıyla çıktığımız bu yolda tüm Elazığspor camiasını birlik ve dayanışma içerisinde hareket etmeye davet ediyoruz