Gittiğiniz her hanede sevinç, döndüğünüz her yuvada huzur daim olsun.

Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu,Kurban Bayramı Dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.

Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu,Kurban Bayramı Dolayısıyla yayımladığı mesajında şu ifadelere yer verdi.

Kıymetli Elazığlı Hemşehrilerim,

Milletçe paylaşmanın, yardımlaşmanın ve kardeşliğin en güzel örneklerini yaşadığımız mübarek Kurban Bayramı’na bir kez daha kavuşmanın huzurunu ve mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz.

Bayramlar; gönüllerin birleştiği, sevgi, vefa ve dayanışmanın güç kazandığı müstesna zamanlardır. Kırgınlıkların unutulduğu, muhabbetin arttığı, ihtiyaç sahiplerinin gözetildiği bu anlamlı günler; birlik ve beraberliğimizi daha da kuvvetlendiren en kıymetli değerlerimizdendir.

Bu mübarek Kurban Bayramı’nın; Elazığ’ımıza, aziz milletimize ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur, bereket ve hayırlar getirmesini temenni ediyorum. Bayram sevincimizin hüzne dönüşmemesi adına, özellikle yola çıkacak tüm vatandaşlarımızdan trafik kurallarına azami hassasiyet göstermelerini rica ediyorum. Gittiğiniz her hanede sevincin, döndüğünüz her yuvada huzurun daim olmasını diliyorum.

Bu vesileyle; başta aziz şehitlerimizin kıymetli aileleri, kahraman gazilerimiz ve fedakâr güvenlik güçlerimiz olmak üzere tüm hemşehrilerimin Kurban Bayramı’nı en kalbi duygularımla kutluyor; sevdiklerinizle birlikte sağlık, mutluluk ve esenlik içerisinde nice bayramlara ulaşmanızı diliyorum.

Kurban Bayramımız mübarek olsun.