Mehmet Şağbanşua

Bu da böyle biline..

Mehmet Şağbanşua

Aslında bu günleri göreceğimiz hiç aklıma gelmezdi.

O yüzden de kısa süreli bir şok yaşamadık değil.

Başkan adayı bulamayıp kayyum’a giden Elazığspor’da bugün itibarı ile iki başkan adayı var.

Son anda bir değişiklik olmazsa Elazığspor tam on yıl sonra iki adaylı bir kongre heyecanını tekrar yaşayacak.

Aslında öteden beri her  Elazığspor kongresi öncesi başkan adayları başkanlığa talip olduklarını açıklarlardı.

Ama hepsinin ortak şartı “Şehrin Mülki amirleriyle görüşüp,onlardan destek sözü almaktı.”

Şehrin Mülki amirleriyle görüşemeyip  veya görüşüpte destek sözü alamayınca da adaylıktan çekildiklerini açıklarlardı.

Hatta yanlış hatırlamıyorsam Vali Muammer Erol döneminde o zamanki siyasilerimizden birisi o günlerde Elazığspor Başkanlığı hayali kuran bir ismi vali Erol’a götürmüş,Vali bey’de o ismi uygun görmeyip geri çevirmişti.

Şehrin Mülki idare amirleri istedikleri gibi bir isim bulamayınca da Şanlı Elazığspor defalarca kayyum heyetleri tarafından yönetilmek zorunda bırakılmıştı.

Kayyum süreci sonunda göreve gelen Başkanlar’da hep birilerinin adamı olmuş  ve o birilerinin gölgesi altında ezilmişlerdi.

Elazığspor’da “Elazığ Halkının”olmaktan çıkarılmıştı.

Son iki yılda yaşananlardan sonra olsa gerek  bugünlerde durum değişti gibi gözüküyor.

Bugün itibarı ile Elazığspor Başkanlığı’na talip iki aday var.

İki adayın Şehrin Mülki amirleriyle görüşüp görüşmediğini  bilemiyoruz.

 “Şehrin Mülki amirleriyle görüşüp,kararımı öyle vereceğim “açıklamasını yaptıklarını da  duymadım.

“Şehrin Mülki amirleriyle görüşüp,desteklerini aldığım için adayım” diyen de olmadı.

Perde gerisinde farklı şeyler yaşanıp,yaşanmadığını ise henüz bilmiyorum.

Eğer perde gerisinde farklı şeyler yaşanmışsa  dünden bugüne Elazığspor’da değişen bir şey olmamıştır demektir.

Benim adamım olsun mantığıyla yönetilmesi istenen  bir Elazığspor’un taraftara istediği sevinci yaşatamayacağı gün gibi aşikardır. 

Bu saatten sonra yapılması gereken , Şehrin Mülki amirlerinin her iki adaya hatta çıkabilecek üçüncü adaya eşit mesafede durmasıdır.

Ben şehri idare edenlerin bir adayı işaret edeceğini veya ona açık veya gizli destek vereceğine ihtimal vermiyorum.

Mevzunun  Elazığspor olduğu bilinciyle tarafsız kalıp kararı Elazığspor Kongre üyelerine bırakacaklarına inanıyorum.

Bunun dışında yapılan her girişim Elazığspor’a çok büyük zarar verir ve bunun bedelini bu girişimi yapanlarla birlikte Elazığspor  çok ağır öder.

Evet Kıymetli okuyucularım, en son 2016 yılında Sedat Karataş ve Prof.Dr.Sebahattin Devecioğlu’nun yarıştığı kongreden tam on yıl sonra iki adayla seçime gidecek Elazığspor.

59 Yıllık tarihinde 61.Yönetim Kurulunu ve Elazığspor Başkanlığı yapacak 48.ismi seçecek Elazığspor.

Adaylar bütçelerini,projelerini ,yönetimlerini  ve hedeflerini açıklayacaklar.

Kararı ise Elazığspor Kongre üyeleri verecek.

Elazığspor kongre üyelerinin hiçbir baskı altında kalmadan hem ekonomik hem de sportif açıdan Elazığspor’u iyi yönetecek kadroyu seçeceklerine olan inancım tamdır.

Çünkü verecekleri karar birilerinin değil bir şehrin ,bir armanın ,bir markanın geleceğini ilgilendirmektedir.

Biz ”Elazığspor Elazığ Halkınındır”diyenlerden ve öyle olmasını arzu edenlerdeniz… 

Bu da böyle biline..

Yazarın Diğer Yazıları